Service-level agreement neboli SLA je dohoda o úrovni poskytovaných služeb. Většinou se používá v IT a má za cíl vymezit podmínky spolupráce a nastavit přijatelné meze pro obě strany. Pokud se SLA poruší, přichází pokuty, pozastavení spolupráce nebo její úplné ukončení.
Ve světě marketplace se SLA využívají pro nastavení možné chybovosti ze strany prodejců vůči koncovým zákazníkům. Každý marketplace má SLA nastavené jinak a s různou mírou přísnosti. Je však nutné tuto dohodu dodržovat, jinak prodejcům hrozí pozastavení či ukončení prodejního účtu. SLA jsou nejčastěji definované ve všeobecných obchodních podmínkách, nejčastěji se však měří cancellation rate, dodržování tracking numbers, plnění termínů dodání či potvrzení o doručení zboží zákazníkovi.
Přihlašte se k odběru našeho newsletteru.
Přihlášením souhlasíte se zásadami ochrany osobních údajů. Odhlásit se z newsletteru nebo změnit nastavení můžete kdykoliv.
© 2022 - 2024 vseomarketplace.cz