MALL Partner

marketplaces_mall-partner_1920x1080

Dostaňte své produkty před 27 milionů zákazníků ve 4 zemích! Získejte nový prodejní kanál, který vám pomůže dlouhodobě růst.

V roce 2021 MALL svým zákazníkům doručil 9,3 milionů objednávek a utržil za ně 20,5 miliard korun. Vy se soustředíte na rozvoj sortimentu a určování cen. MALL naopak investuje do marketingu a posiluje povědomí o své i vaší značce, aby vám přiváděl nové zákazníky.

Základní informace o marketplace
Proč prodávat na MALL Partner
Nejčastější dotazy - FAQ's

Základní informace o MALL Partner

Kde

Česko, Slovensko, Maďarsko, Slovinsko

Co

Vše na co si vzpomenete

Prodejci

3 500

Produkty

4 500 000 nepotravinových položek

Návštěvy

7 100 000 měsíčně

Cena

290 Kč - 990 Kč / měsíčně

Provize

9 Kč + 8 - 20% z každé uskutečněné objednávky

Napojení

API, XML feed, Manuální

Lokalizace

Česká, Anlická

Zdroj dat: MALL Partner

Proč vyzkoušet MALL Partner?

S nízkou počáteční investicí se dostanete na největší online tržiště v Čechách a na Slovensku. Mall stále stabilně roste, a dá se předpokládat, že jeho spojení s polským Allegro tento fenomén jen více podpoří.

Marketing

MALL bude investovat peníze do marketingu a propagaci produktů, aby zvýšil návštěvnost a prodeje.

Kampaně

Můžete své produkty dostat do slavných MALL online i offline kampaní jako je Black Friday s milionovým dosahem.

Příjem vráceného zboží

Zákazník bude mít k dispozici prodejny MALL, kde může zboží vrátit.

Snadná expanze

Prodávejte své produkty i za hranicemi ČR s minimální investicí.

Zákaznický servis

Zákazníci budou mít spolehlivou podporu ve svém jazyce.

MALL delivery

Posílejte pohodlně objednávky po ČR i SK a využíjte širokou síť výdejních míst.

Často kladené dotazy (FAQ's)

I ten nejdokonalejší systém může vzbuzovat spousty otázek. Zodpovězme si ty nejčastější!

Další informace můžete najít také ve Slovníku pojmů.

Jaké jsou provize a poplatky?

Provize se pohybují od 8% do 20%. Vždy záleží na konkrétní kategorii, do které produkt patří. Platí se měsíční poplatek za používání platformy ve výši 990 Kč při napojení pomocí API nebo 290 Kč v případě manuálního napojení. Nakonec ještě zbývá poplatek 9 Kč, který MALL zaplatíte za každou úspěšně prodanou objednávku.

Jak zpracovat objednávku?

Objednávky můžete bez ohledu na napojení zpracovat v MALL Partner portálu v sekci Objednávky. Jakmile nová objednávka přijde, tak jí musíte přiřadit správný stav. Pokud jste napojený přes API, tak jí můžete zpracovávat ve svém vlastním e-shopu nebo systému ze kterého objednávky expedujete.

Jak to je s reklamací?

Zákazník MALL má několik možností, jak může zakoupené zboží reklamovat či vrátit.

Může reklamovat zboží přímo na pobočce MALL, kde proběhne kontrola zboží a je sepsán reklamační protokol. MALL následně pošle partnerovi případ k dořešení.

Může také využít reklamaci s využitím přepravce či Zásilkovny.

Jak funguje fakturace?

Primární metoda fakturace pro český a slovenský trh v MALL je tzv. Self-Billing, což je progresivní forma fakturace, která umožňuje odběrateli (kupujícímu - společnosti MALL) vystavovat daňové doklady za své dodavatele (partnery). Zpravidla se faktury vystavují 1x za 14 dní, ale můžete se domluvit i na jiných frekvencích.

Existuje samozřejmě i možnost manuální fakturace, kdy partner vystavuje faktury manuálně za zboží, které bylo prodáno, ale ta je pro české a slovenské partnery zpoplatněna 990 Kč za fakturu.

Jaké jsou možnosti napojení?

Technicky nejsnazší je manuální napojení, kdy zakládáte produktové karty přímo v administraci. Přidáte informace k produktu, parametry a fotku. Při větším počtu produktů se vyplatí využít ostatní formy napojení, které případné změny u produktů pak synchronizují automaticky.

Další možností je propojení e-shopu a online tržiště  XML feedem. Ten obsahuje veškeré potřebné informace o produktu a snadno se nové produkty přidávají i aktualizuji.

Poslední napojení je pomocí API, které umí předávat větší počet informací v mnohem kratším čase. Napojení je ovšem náročnější a vyžaduje IT specialistu.

Chcete vědět, co se děje s marketplaces?

Přihlašte se k odběru našeho newsletteru.

mailchimp

Přihlášením souhlasíte se zásadami ochrany osobních údajů. Odhlásit se z newsletteru nebo změnit nastavení můžete kdykoliv.

Allegro Alza Marketplace Amazon Cdiscount eMAG Marketplace Heureka Marketplace Kaufland Global Marketplace MALL Partner Memark ZalandoAllegro Alza Marketplace Amazon Cdiscount eMAG Marketplace Heureka Marketplace Kaufland Global Marketplace MALL Partner Memark ZalandoAllegro Alza Marketplace Amazon Cdiscount eMAG Marketplace Heureka Marketplace Kaufland Global Marketplace MALL Partner Memark Zalando
Vše, co potřebujete vědět o marketplaces, na jednom místě! Vše, co potřebujete vědět o marketplaces, na jednom místě! Vše, co potřebujete vědět o marketplaces, na jednom místě!
Platforma pro prodejce o vývoji a novinkách v marketplaces.Platforma pro prodejce o vývoji a novinkách v marketplaces.Platforma pro prodejce o vývoji a novinkách v marketplaces.
Back to top Arrow