Dostaňte své produkty před 27 milionů zákazníků ve 4 zemích! Získejte nový prodejní kanál, který vám pomůže dlouhodobě růst.
V roce 2021 MALL svým zákazníkům doručil 9,3 milionů objednávek a utržil za ně 20,5 miliard korun. Vy se soustředíte na rozvoj sortimentu a určování cen. MALL naopak investuje do marketingu a posiluje povědomí o své i vaší značce, aby vám přiváděl nové zákazníky.
Základní informace o marketplace
Proč prodávat na MALL Partner
Nejčastější dotazy - FAQ's
Základní informace o MALL Partner
Kde
Česko, Slovensko, Maďarsko, Slovinsko
Co
Vše na co si vzpomenete
Prodejci
3 500
Produkty
4 500 000 nepotravinových položek
Návštěvy
7 100 000 měsíčně
Cena
290 Kč - 990 Kč / měsíčně
Provize
9 Kč + 8 - 20% z každé uskutečněné objednávky
Napojení
API, XML feed, Manuální
Lokalizace
Česká, Anlická
Zdroj dat: MALL Partner
S nízkou počáteční investicí se dostanete na největší online tržiště v Čechách a na Slovensku. Mall stále stabilně roste, a dá se předpokládat, že jeho spojení s polským Allegro tento fenomén jen více podpoří.
Marketing
MALL bude investovat peníze do marketingu a propagaci produktů, aby zvýšil návštěvnost a prodeje.
Kampaně
Můžete své produkty dostat do slavných MALL online i offline kampaní jako je Black Friday s milionovým dosahem.
Příjem vráceného zboží
Zákazník bude mít k dispozici prodejny MALL, kde může zboží vrátit.
Snadná expanze
Prodávejte své produkty i za hranicemi ČR s minimální investicí.
Zákaznický servis
Zákazníci budou mít spolehlivou podporu ve svém jazyce.
MALL delivery
Posílejte pohodlně objednávky po ČR i SK a využíjte širokou síť výdejních míst.
I ten nejdokonalejší systém může vzbuzovat spousty otázek. Zodpovězme si ty nejčastější!
Další informace můžete najít také ve Slovníku pojmů.
Provize se pohybují od 8% do 20%. Vždy záleží na konkrétní kategorii, do které produkt patří. Platí se měsíční poplatek za používání platformy ve výši 990 Kč při napojení pomocí API nebo 290 Kč v případě manuálního napojení. Nakonec ještě zbývá poplatek 9 Kč, který MALL zaplatíte za každou úspěšně prodanou objednávku.
Objednávky můžete bez ohledu na napojení zpracovat v MALL Partner portálu v sekci Objednávky. Jakmile nová objednávka přijde, tak jí musíte přiřadit správný stav. Pokud jste napojený přes API, tak jí můžete zpracovávat ve svém vlastním e-shopu nebo systému ze kterého objednávky expedujete.
Zákazník MALL má několik možností, jak může zakoupené zboží reklamovat či vrátit.
Může reklamovat zboží přímo na pobočce MALL, kde proběhne kontrola zboží a je sepsán reklamační protokol. MALL následně pošle partnerovi případ k dořešení.
Může také využít reklamaci s využitím přepravce či Zásilkovny.
Primární metoda fakturace pro český a slovenský trh v MALL je tzv. Self-Billing, což je progresivní forma fakturace, která umožňuje odběrateli (kupujícímu - společnosti MALL) vystavovat daňové doklady za své dodavatele (partnery). Zpravidla se faktury vystavují 1x za 14 dní, ale můžete se domluvit i na jiných frekvencích.
Existuje samozřejmě i možnost manuální fakturace, kdy partner vystavuje faktury manuálně za zboží, které bylo prodáno, ale ta je pro české a slovenské partnery zpoplatněna 990 Kč za fakturu.
Technicky nejsnazší je manuální napojení, kdy zakládáte produktové karty přímo v administraci. Přidáte informace k produktu, parametry a fotku. Při větším počtu produktů se vyplatí využít ostatní formy napojení, které případné změny u produktů pak synchronizují automaticky.
Další možností je propojení e-shopu a online tržiště XML feedem. Ten obsahuje veškeré potřebné informace o produktu a snadno se nové produkty přidávají i aktualizuji.
Poslední napojení je pomocí API, které umí předávat větší počet informací v mnohem kratším čase. Napojení je ovšem náročnější a vyžaduje IT specialistu.
Přihlašte se k odběru našeho newsletteru.
Přihlášením souhlasíte se zásadami ochrany osobních údajů. Odhlásit se z newsletteru nebo změnit nastavení můžete kdykoliv.
© 2022 - 2024 vseomarketplace.cz