Heureka Marketplace

marketplaces_heureka-marketplace_1920x1080

Heureka Marketplace vznikl jako služba v rámci proslulého srovnávače zboží Heureka.cz v roce 2012. Aktuálně funguje v České republice, na Slovensku, v Maďarsku, Rumunsku a Chorvatsku a brzy nabídnou integraci e-shopů na marketplace také srovnávače skupiny Heureka Group na Slovinsku, v Srbsku, Bosně a Hercegovině a Bulharsku. V síti má aktuálně přes 55 tisíc e-shopů.

Základní informace o marketplace
Proč vyzkoušet Heureka Marketplace?
Jak začít prodávat na Heureka Marketplace?
Nejčastější dotazy - FAQ's

Základní informace o Heureka Marketplace

Kde

Česká republika, Slovensko, Maďarsko, Rumunsko, Chorvatsko

Co

Vše, na co si vzpomenete

Prodejci

2 000

Produkty

7 000 000

Návštěvy

23 milionů uživatelů napříč celou skupinou

Cena

0 Kč měsíčně

Provize

2.9–⁠11 % v závislosti na typu zboží

Napojení

Lokalizace

v jazyce daného trhu

Proč vyzkoušet Heureka Marketplace?

Ať už patříte mezi zavedené značky, nebo jste v oblasti e–commerce nováčkem, partnerství s Heurekou vás rychle vystřelí mezi důvěryhodné prodejce. Díky tomu můžete snadno expandovat, aniž byste museli investovat do vlastních průzkumů a marketingových nástrojů.

Důvěryhodnost

Díky certifikacím Ověřeno zákazníky a Autorizovaný prodejce rychle zvýšíte svou kredibilitu. Kromě toho se můžete profilovat jako odborný rádce při výběru konkrétního typu zboží.

Vyšší dosah vašeho e-shopu

S Heurekou Marketplace se můžete dostat na přední příčky doporučovaných e-shopů, oslovit stovky až tisíce lidí denně, získat až 20% slevu na inzerci v Google Shopping Ads i propagovat svůj e-shop s Bannerovou reklamou. Svůj obrat tak můžete zvýšit až o 28 %.

Datové přehledy

Součástí zpětné vazby jsou pravidelné reporty, které informují o tom, jaké kategorie zboží na daném trhu rostou, jaké produkty jsou zrovna populární a v jakém cenovém pásmu se ty nejprodávanější z nich aktuálně pohybují.

Měření konverzí

Díky této službě uvidíte, kolik uživatelů z Heureky dokončilo nákup na vašem e‑shopu a získáte kontrolu nad návratností vynaložených investic. Konverze můžete sledovat až na úrovni konkrétních kategorií a produktů.

Propagace značky

Se službou heureka!ads máte k dispozici sadu marketingových nástrojů, jako je Youtube promo, TV reklama nebo product placement v mailingu. Kromě toho můžete nechat své produkty otestovat ověřenými testery a získat kvalitní recenze na vaše zboží.

Featured Image

Co přinesl rok 2023 ve světě marketplaces? Aktuální situace na digitálních tržištích v České republice od redesignů po spuštění nových platforem.

Shrnutí toho nejpodstatnějšího, co se událo na poli digitálních tržišť a prodejních kanálů nejen v České republice.
Featured Image

Jak začít prodávat na Heureka Marketplace?

Chcete se zapojit do Heureka Marketplace a dostat své zboží k novým zákazníkům? V následujících 5 krocích vám ukážeme, jak na to.

Často kladené dotazy (FAQ's)

Čím více možností, tím více otázek. Odpovězme si na ty nejčastější! Další informace můžete najít také ve Slovníku pojmů.

Jaké jsou provize a poplatky?
Provize se pohybují od 2,9% do 11%, což je nyní nejnižší sazba na trhu. Vždy přitom záleží na konkrétní kategorii, do které produkt patří. Měsíční poplatek za registraci a používání platformy činí 0 Kč a neplatíte zde ani za stornovanou nebo vrácenou objednávku.
Jak aktivovat službu Ověřeno zákazníky?
Službu lze integrovat pomocí tzv. Tajného klíče na webové stránky vašeho e-shopu. Řada shopsystémů ve svém rozhraní s implementací této služby počítá, a proto stačí pouze vložit klíč do předpřipraveného modulu. Klíč se nachází v administraci vašeho e-shopu na stránkách Heureky v záložce Ověřeno zákazníky.Implementace je možná i v případě, že váš shopsystém službu přímo nepodporuje nebo máte e-shop vytvořený na míru. Implementaci pak musí provést váš programátor podle návodu, který najdete v Heureka administraci. K aktivaci pak už stačí jen zkontrolovat předvyplněné údaje, zadat emailovou adresu, odsouhlasit obchodní podmínky a vše uložit.
Kde se zpracovávají objednávky?
Po dokončení objednávky ze strany zákazníka Heureka automaticky odesílá e-mail se shrnutím objednávky, který doručí na kontaktní e-mailovou adresu eshopu. Následně se prodejce přihlásí do administrace eshopu na Heureka.cz, kde může jednotlivé objednávky spravovat. Po přijetí objednávky pak lze zvolit platbu dobírkou a zboží ihned expedovat, nebo využít platbu předem, kdy k expedici dochází až po doručení platby na PayU účet Heureky.
Jak to je s reklamací?
Heureka funguje jako zprostředkovatel prodeje, proto veškeré náležitosti spojené se zpracováním objednávky zajišťuje prodejce zboží. Pokud dojde ke stornování objednávky, je potřeba aktualizovat její stav. Jestliže zákazník objednávku už uhradil, musí se prodejce na vrácení peněz se zákazníkem domluvit individuálně.
Jak funguje fakturace?
Provize z prodaného zboží se účtují každý kalendářní měsíc v tzv. zúčtovacím období. E-shop má nejprve získá platby za uskutečněné objednávky ve 100 % výši, a teprve poté odvádí smluvenou procentuální část Heurece. Po dokončení objednávky musí uplynout 20 dní, než se objednávka propíše do fakturace, a to z důvodu možnosti vrácení zboží ve 14denní lhůtě, či z jiného důvodu zrušení objednávky.Heureka fakturu za provize vzniklé v daném zúčtovacím období zasílá jednou měsíčně, a to nejpozději do prvního dne následujícího kalendářního měsíce. Za neodeslané objednávky se provize neúčtují.
Jaké jsou možnosti napojení?
Heureka Marketplace podporuje dvě možnosti napojení, a to s API a bez API. Základním rozdílem je nutnost implementace API rozhraní do samotného e-shopu. Zatímco API napojení umožňuje přenos objednávek přímo do systému e-shopu, napojení bez API toto rozhraní nevyžaduje. API slouží také k provázání nákupního rádce Heureka.cz s obchody zapojenými do služby marketplace.

Chcete vědět, co se děje s marketplaces?

Přihlašte se k odběru našeho newsletteru.

mailchimp

Přihlášením souhlasíte se zásadami ochrany osobních údajů. Odhlásit se z newsletteru nebo změnit nastavení můžete kdykoliv.

Allegro Alza Marketplace Amazon Cdiscount eMAG Marketplace Heureka Marketplace Kaufland Global Marketplace MALL Partner Memark ZalandoAllegro Alza Marketplace Amazon Cdiscount eMAG Marketplace Heureka Marketplace Kaufland Global Marketplace MALL Partner Memark ZalandoAllegro Alza Marketplace Amazon Cdiscount eMAG Marketplace Heureka Marketplace Kaufland Global Marketplace MALL Partner Memark Zalando
Vše, co potřebujete vědět o marketplaces, na jednom místě! Vše, co potřebujete vědět o marketplaces, na jednom místě! Vše, co potřebujete vědět o marketplaces, na jednom místě!
Platforma pro prodejce o vývoji a novinkách v marketplaces.Platforma pro prodejce o vývoji a novinkách v marketplaces.Platforma pro prodejce o vývoji a novinkách v marketplaces.
Back to top Arrow