Barcode

Barcode neboli čárový kód představuje jeden z prvních prostředků, který umožnil automatizovaný sběr dat. Skládá se z řady rovnoběžných čar nebo vzorů různé šířky a mezer a lze ho pak přečíst čtečkou nebo skenerem. Informace zakódované v čárovém kódu můžou obsahovat údaje o produktu, ceně, údaje o zásobách nebo jakékoli jiné údaje týkající se položky, kterou reprezentuje.

Čárové kódy zefektivňují procesy tím, že automatizují zachycování dat, snižují počet lidských chyb a zvyšují efektivitu. Po naskenování čárového kódu se odpovídající údaje rychle načtou z databáze, což umožňuje provádět úlohy, jako je řízení zásob, sledování prodeje a ověřování pravosti výrobků. Umožňují rychlejší transakce, přesné sledování a lepší řízení dodavatelského řetězce. Online marketplaces při listování produktů do katalogu pak obvykle požadují EAN nebo GTIN kódy, které slouží jako jedinečný a mezinárodně uznávaný identifikátor produktu.

Chcete vědět, co se děje s marketplaces?

Přihlašte se k odběru našeho newsletteru.

mailchimp

Přihlášením souhlasíte se zásadami ochrany osobních údajů. Odhlásit se z newsletteru nebo změnit nastavení můžete kdykoliv.

Allegro Alza Marketplace Amazon Cdiscount eMAG Marketplace Heureka Marketplace Kaufland Global Marketplace MALL Partner Memark ZalandoAllegro Alza Marketplace Amazon Cdiscount eMAG Marketplace Heureka Marketplace Kaufland Global Marketplace MALL Partner Memark ZalandoAllegro Alza Marketplace Amazon Cdiscount eMAG Marketplace Heureka Marketplace Kaufland Global Marketplace MALL Partner Memark Zalando
Vše, co potřebujete vědět o marketplaces, na jednom místě! Vše, co potřebujete vědět o marketplaces, na jednom místě! Vše, co potřebujete vědět o marketplaces, na jednom místě!
Platforma pro prodejce o vývoji a novinkách v marketplaces.Platforma pro prodejce o vývoji a novinkách v marketplaces.Platforma pro prodejce o vývoji a novinkách v marketplaces.
Back to top Arrow