Atribúty

Ve slovníku, který používá Kaufland Global Marketplace, patří atributy mezi klíčové faktory, které se podílejí na úspěšnosti prodejů na jeho online tržištích. Atributy souvisejí s kvalitou produktových dat, která uvádíte k jednotlivým položkám vaší nabídky, a jedná se v podstatě o typ informací, které pomáhají vaše zboží více specifikovat a zároveň ovlivňují jeho vyhledatelnost.

Kaufland Global Marketplace přitom po svých prodejcích vyžaduje, aby při tvorbě údajů o produktu vždy zadali povinné atributy, které zákazníkovi poskytují nejdůležitější informace o produktu. Mezi ty patří EAN kód, kategorie, do které zboží spadá, název a popis výrobku, jméno výrobce a fotografie produktu společně s materiálem a cenou. Prodejcům však také umožňuje spravovat i další volitelné informace, jako jsou barva, délka nebo šířka konkrétního produktu.

Chcete vědět, co se děje s marketplaces?

Přihlašte se k odběru našeho newsletteru.

mailchimp

Přihlášením souhlasíte se zásadami ochrany osobních údajů. Odhlásit se z newsletteru nebo změnit nastavení můžete kdykoliv.

Allegro Alza Marketplace Amazon Cdiscount eMAG Marketplace Heureka Marketplace Kaufland Global Marketplace MALL Partner Memark ZalandoAllegro Alza Marketplace Amazon Cdiscount eMAG Marketplace Heureka Marketplace Kaufland Global Marketplace MALL Partner Memark ZalandoAllegro Alza Marketplace Amazon Cdiscount eMAG Marketplace Heureka Marketplace Kaufland Global Marketplace MALL Partner Memark Zalando
Vše, co potřebujete vědět o marketplaces, na jednom místě! Vše, co potřebujete vědět o marketplaces, na jednom místě! Vše, co potřebujete vědět o marketplaces, na jednom místě!
Platforma pro prodejce o vývoji a novinkách v marketplaces.Platforma pro prodejce o vývoji a novinkách v marketplaces.Platforma pro prodejce o vývoji a novinkách v marketplaces.
Back to top Arrow