Slovo content, česky obsah, dnes představuje velice široký pojem, který v různých kontextech nabývá různých významů. Nás zajímá především content ve spojení s marketplace, a proto se pokusíme vysvětlit, jak tento pojem vnímat a využít ve váš prospěch.
Obsah na marketplace platformě z vašeho pohledu znamená titulek, krátký a dlouhý popis produktu a případně další doplňující údaje (parametry, složení produktu a jeho další vlastnosti). Ke každému produktu vašeho e-shopu by tak měl vzniknout unikátní obsah, kdy kvalita v něm uvedených informací do velké míry určuje, zda si zákazník koupí produkt u vás, nebo u konkurence.
Můžete se přitom setkat s různými úrovněmi tzv. product contentu – zejména ve spojení s Amazonem. Ten skrze content nabízí prodejcům možnost zvýšit umístění jejich produktu při vyhledávání zboží zákazníkem a zároveň ho učinit atraktivnějším.
Nejčastěji tak na Amazonu narazíte na content s označením A+. Pokud jste vlastníkem EAN kódu, můžete v rámci své produktové karty (která tak bude mít automaticky přednost před konkurencí) rozšířit obsah o detailnější popis, grafické prvky nebo třeba názorné video pro lepší představu o výhodách vašeho produktu.
Samozřejmě ale zároveň existují produkty, u kterých budování bohatého contentu nedává smysl. Příkladem může být spotřební zboží, jako jsou základní hygienické potřeby nebo potraviny. U toho se zákazníci řídí primárně cenou a rychlostí dodání.
Vše o marketplace
© 2022 - 2023 vseomarketplace.cz