Tracking rate

Tracking rate označuje procento objednávek, u kterých jsou k dispozici informace o sledování objednávky. Vyjadřuje podíl objednávek, ke kterým je přiřazené platné sledovací číslo, co prodejcům a zákazníkům umožňuje sledovat průběh zásilky.

Vysoká míra sledování je pro prodejce na tržištích žádoucí, protože znamená, že významnou část jejich objednávek lze sledovat, což zajišťuje transparentnost a přehled o celém procesu přepravy. Nízká míra sledování naopak naznačuje vyšší počet objednávek bez informací o sledování, což může vést k nespokojenosti zákazníků, zvýšenému počtu dotazů a potenciálním problémům se správou objednávek a sledováním doručení.

Chcete vědět, co se děje s marketplaces?

Přihlašte se k odběru našeho newsletteru.

mailchimp

Přihlášením souhlasíte se zásadami ochrany osobních údajů. Odhlásit se z newsletteru nebo změnit nastavení můžete kdykoliv.

Allegro Alza Marketplace Amazon Cdiscount eMAG Marketplace Heureka Marketplace Kaufland Global Marketplace MALL Partner Memark ZalandoAllegro Alza Marketplace Amazon Cdiscount eMAG Marketplace Heureka Marketplace Kaufland Global Marketplace MALL Partner Memark ZalandoAllegro Alza Marketplace Amazon Cdiscount eMAG Marketplace Heureka Marketplace Kaufland Global Marketplace MALL Partner Memark Zalando
Vše, co potřebujete vědět o marketplaces, na jednom místě! Vše, co potřebujete vědět o marketplaces, na jednom místě! Vše, co potřebujete vědět o marketplaces, na jednom místě!
Platforma pro prodejce o vývoji a novinkách v marketplaces.Platforma pro prodejce o vývoji a novinkách v marketplaces.Platforma pro prodejce o vývoji a novinkách v marketplaces.
Back to top Arrow