Content

Obsah na marketplace platformě z pohledu prodejce znamená titulek, krátký a dlouhý popis produktu a další doplňující údaje (parametry, složení produktu a jeho další vlastnosti). Ke každému produktu v e-shopu by tak měl vzniknout unikátní obsah, kdy kvalita informací do velké míry určuje, zda si zákazník produkt koupí, nebo ne.

Ve světě marketplaces narazíte na různé úrovně tzv. product contentu –⁠ zejména ve spojení s Amazonem. Ten skrze content nabízí prodejcům možnost zvýšit umístění jejich produktu při vyhledávání zboží zákazníkem a zároveň ho učinit atraktivnějším. Nejčastěji tak na Amazonu narazíte na content s označením A+.

Chcete vědět, co se děje s marketplaces?

Přihlašte se k odběru našeho newsletteru.

mailchimp

Přihlášením souhlasíte se zásadami ochrany osobních údajů. Odhlásit se z newsletteru nebo změnit nastavení můžete kdykoliv.

Allegro Alza Marketplace Amazon Cdiscount eMAG Marketplace Heureka Marketplace Kaufland Global Marketplace MALL Partner Memark ZalandoAllegro Alza Marketplace Amazon Cdiscount eMAG Marketplace Heureka Marketplace Kaufland Global Marketplace MALL Partner Memark ZalandoAllegro Alza Marketplace Amazon Cdiscount eMAG Marketplace Heureka Marketplace Kaufland Global Marketplace MALL Partner Memark Zalando
Vše, co potřebujete vědět o marketplaces, na jednom místě! Vše, co potřebujete vědět o marketplaces, na jednom místě! Vše, co potřebujete vědět o marketplaces, na jednom místě!
Platforma pro prodejce o vývoji a novinkách v marketplaces.Platforma pro prodejce o vývoji a novinkách v marketplaces.Platforma pro prodejce o vývoji a novinkách v marketplaces.
Back to top Arrow