UPC – Universal Product Code

Universal product code, nebo UPC, je standardní systém čárových kódů používaný v oblasti e-commerce a maloobchodu k identifikaci produktů. UPC se skládá ze 12 číslic a je umístěný na každém produktu, aby byl snadno identifikovatelný a proces jeho nákupu a dodán se zautomatizoval.

UPC je univerzální a používá se po celém světě, což umožňuje snadnou identifikaci produktů a sjednocení databází produktů mezi různými obchody a tržišti. Používání UPC pomáhá zrychlit a zjednodušit proces objednávání a dodávání produktů, a také usnadňuje sledování a řízení skladových zásob.

Chcete vědět, co se děje s marketplaces?

Přihlašte se k odběru našeho newsletteru.

mailchimp

Přihlášením souhlasíte se zásadami ochrany osobních údajů. Odhlásit se z newsletteru nebo změnit nastavení můžete kdykoliv.

Allegro Alza Marketplace Amazon Cdiscount eMAG Marketplace Heureka Marketplace Kaufland Global Marketplace MALL Partner Memark ZalandoAllegro Alza Marketplace Amazon Cdiscount eMAG Marketplace Heureka Marketplace Kaufland Global Marketplace MALL Partner Memark ZalandoAllegro Alza Marketplace Amazon Cdiscount eMAG Marketplace Heureka Marketplace Kaufland Global Marketplace MALL Partner Memark Zalando
Vše, co potřebujete vědět o marketplaces, na jednom místě! Vše, co potřebujete vědět o marketplaces, na jednom místě! Vše, co potřebujete vědět o marketplaces, na jednom místě!
Platforma pro prodejce o vývoji a novinkách v marketplaces.Platforma pro prodejce o vývoji a novinkách v marketplaces.Platforma pro prodejce o vývoji a novinkách v marketplaces.
Back to top Arrow