Konverze

V souvislosti s marketingem a prodejem zboží na trhu se konverzí rozumí proces přeměny návštěvníků webových stránek nebo potenciálních zákazníků na skutečné kupující. Představuje úspěšný přechod od pouhého prohlížení nebo projevení zájmu o nákup produktu.

Pro prodejce na tržišti je dosažení vysoké míry konverze zásadní, protože přímo ovlivňuje jejich prodej a ziskovost. Vysoká míra konverze znamená, že větší procento potenciálních zákazníků, kteří navštíví výpisy produktů prodávajícího, skutečně provede nákup. To lze ovlivnit různými faktory, jako jsou atraktivní popisy produktů, konkurenceschopné ceny, atraktivní obrázky produktů, pozitivní hodnocení zákazníků a bezproblémový proces pokladny.

Chcete vědět, co se děje s marketplaces?

Přihlašte se k odběru našeho newsletteru.

mailchimp

Přihlášením souhlasíte se zásadami ochrany osobních údajů. Odhlásit se z newsletteru nebo změnit nastavení můžete kdykoliv.

Allegro Alza Marketplace Amazon Cdiscount eMAG Marketplace Heureka Marketplace Kaufland Global Marketplace MALL Partner Memark ZalandoAllegro Alza Marketplace Amazon Cdiscount eMAG Marketplace Heureka Marketplace Kaufland Global Marketplace MALL Partner Memark ZalandoAllegro Alza Marketplace Amazon Cdiscount eMAG Marketplace Heureka Marketplace Kaufland Global Marketplace MALL Partner Memark Zalando
Vše, co potřebujete vědět o marketplaces, na jednom místě! Vše, co potřebujete vědět o marketplaces, na jednom místě! Vše, co potřebujete vědět o marketplaces, na jednom místě!
Platforma pro prodejce o vývoji a novinkách v marketplaces.Platforma pro prodejce o vývoji a novinkách v marketplaces.Platforma pro prodejce o vývoji a novinkách v marketplaces.
Back to top Arrow