V souvislosti s tržištěm nebo e-shopem se termín idle neboli „neaktivní“ používá k popisu produktů nebo nabídek, které nepřinášejí žádné prodeje či zájem zákazníků. Označuje tak položky nebo nabídky, které se netěší pozornosti nebo zájmu potenciálních kupujících.
Může tomu tak být z různých důvodů, například kvůli nízké vizibilitě, nekonkurenceschopné ceně, špatnému popisu produktu nebo nedostatečnému marketingovému úsilí. V takových případech je možné, že prodávající bude muset přijmout opatření, aby výpis optimalizoval, zlepšil prezentaci produktu, upravil cenu nebo zavedl marketingové strategie, které jej zatraktivní a aktivně podpoří prodej.
Přihlašte se k odběru našeho newsletteru.
Přihlášením souhlasíte se zásadami ochrany osobních údajů. Odhlásit se z newsletteru nebo změnit nastavení můžete kdykoliv.
© 2022 - 2024 vseomarketplace.cz