V souvislosti s tržištěm nebo e-shopem se termín idle neboli „neaktivní“ používá k popisu produktů nebo nabídek, které nepřinášejí žádné prodeje či zájem zákazníků. Označuje tak položky nebo nabídky, které se netěší pozornosti nebo zájmu potenciálních kupujících.

Může tomu tak být z různých důvodů, například kvůli nízké vizibilitě, nekonkurenceschopné ceně, špatnému popisu produktu nebo nedostatečnému marketingovému úsilí. V takových případech je možné, že prodávající bude muset přijmout opatření, aby výpis optimalizoval, zlepšil prezentaci produktu, upravil cenu nebo zavedl marketingové strategie, které jej zatraktivní a aktivně podpoří prodej.

Chcete vědět, co se děje s marketplaces?

Přihlašte se k odběru našeho newsletteru.

mailchimp

Přihlášením souhlasíte se zásadami ochrany osobních údajů. Odhlásit se z newsletteru nebo změnit nastavení můžete kdykoliv.

Allegro Alza Marketplace Amazon Cdiscount eMAG Marketplace Heureka Marketplace Kaufland Global Marketplace MALL Partner Memark ZalandoAllegro Alza Marketplace Amazon Cdiscount eMAG Marketplace Heureka Marketplace Kaufland Global Marketplace MALL Partner Memark ZalandoAllegro Alza Marketplace Amazon Cdiscount eMAG Marketplace Heureka Marketplace Kaufland Global Marketplace MALL Partner Memark Zalando
Vše, co potřebujete vědět o marketplaces, na jednom místě! Vše, co potřebujete vědět o marketplaces, na jednom místě! Vše, co potřebujete vědět o marketplaces, na jednom místě!
Platforma pro prodejce o vývoji a novinkách v marketplaces.Platforma pro prodejce o vývoji a novinkách v marketplaces.Platforma pro prodejce o vývoji a novinkách v marketplaces.
Back to top Arrow