Omnichannel

Omnichannel se zaměřuje na poskytování bezproblémové a integrované zákaznické zkušenosti napříč různými kanály a styčnými body. Jeho cílem je vytvořit jednotnou zkušenost se značkou firmy bez ohledu na to, jakým kanálem zákazníci s firmou komunikují. Tento přístup klade důraz na integraci a konzistenci kanálů, kdy jsou všechny kanály vzájemně propojené a spolupracují, aby zákazníkům poskytly ucelenou a personalizovanou cestu.

Na rozdíl od vícekanálového přístupu, který zahrnuje využívání více kanálů nezávisle na sobě, jde omnichannel o krok dál tím, že odbourává sila mezi kanály. Výsledkem by měla být pozitivní zkušenost, kdy zákazník cítí stejně kvalitní nabídku a proces komunikace ve fyzické prodejně jako online.

Chcete vědět, co se děje s marketplaces?

Přihlašte se k odběru našeho newsletteru.

mailchimp

Přihlášením souhlasíte se zásadami ochrany osobních údajů. Odhlásit se z newsletteru nebo změnit nastavení můžete kdykoliv.

Allegro Alza Marketplace Amazon Cdiscount eMAG Marketplace Heureka Marketplace Kaufland Global Marketplace MALL Partner Memark ZalandoAllegro Alza Marketplace Amazon Cdiscount eMAG Marketplace Heureka Marketplace Kaufland Global Marketplace MALL Partner Memark ZalandoAllegro Alza Marketplace Amazon Cdiscount eMAG Marketplace Heureka Marketplace Kaufland Global Marketplace MALL Partner Memark Zalando
Vše, co potřebujete vědět o marketplaces, na jednom místě! Vše, co potřebujete vědět o marketplaces, na jednom místě! Vše, co potřebujete vědět o marketplaces, na jednom místě!
Platforma pro prodejce o vývoji a novinkách v marketplaces.Platforma pro prodejce o vývoji a novinkách v marketplaces.Platforma pro prodejce o vývoji a novinkách v marketplaces.
Back to top Arrow