Omnichannel se zaměřuje na poskytování bezproblémové a integrované zákaznické zkušenosti napříč různými kanály a styčnými body. Jeho cílem je vytvořit jednotnou zkušenost se značkou firmy bez ohledu na to, jakým kanálem zákazníci s firmou komunikují. Tento přístup klade důraz na integraci a konzistenci kanálů, kdy jsou všechny kanály vzájemně propojené a spolupracují, aby zákazníkům poskytly ucelenou a personalizovanou cestu.
Na rozdíl od vícekanálového přístupu, který zahrnuje využívání více kanálů nezávisle na sobě, jde omnichannel o krok dál tím, že odbourává sila mezi kanály. Výsledkem by měla být pozitivní zkušenost, kdy zákazník cítí stejně kvalitní nabídku a proces komunikace ve fyzické prodejně jako online.
Přihlašte se k odběru našeho newsletteru.
Přihlášením souhlasíte se zásadami ochrany osobních údajů. Odhlásit se z newsletteru nebo změnit nastavení můžete kdykoliv.
© 2022 - 2024 vseomarketplace.cz