Self-billing

Self-billing je termín používaný v oblasti e-commerce, který označuje proces, při kterém si prodávající vystavuje a zaúčtuje vlastní faktury za prodávané produkty nebo služby. Self-billing je obvykle používán v situacích, kdy prodávající a kupující jsou v jedné země a fakturace se provádí v místní měně. Tento způsob fakturace může pomoci zrychlit a zjednodušit proces fakturace a platby a zajistit, aby byly faktury přesné a v souladu se zákonem.

Jedná se o efektivní způsob fakturace, která usnadňuje celý proces mezi odběratelem a dodavatelem. Self billing je možný díky zákonu číslo 235/2004 o dani z přidané hodnoty. Při self billingu odběratel písemně zplnomocní dodavatele, aby mohl jeho jménem vystavit daňový doklad, a že doklad příjme. Výhody jsou pro všechny strany zřejmé. Odběratel bude mít totální kontrolu nad daňovými doklady a odběratel nikdy nemůže zaplatit fakturu po splatnosti. Obě strany ušetří náklady účetním firmám za vystavování a přijímání dokladů.

Chcete vědět, co se děje s marketplaces?

Přihlašte se k odběru našeho newsletteru.

mailchimp

Přihlášením souhlasíte se zásadami ochrany osobních údajů. Odhlásit se z newsletteru nebo změnit nastavení můžete kdykoliv.

Allegro Alza Marketplace Amazon Cdiscount eMAG Marketplace Heureka Marketplace Kaufland Global Marketplace MALL Partner Memark ZalandoAllegro Alza Marketplace Amazon Cdiscount eMAG Marketplace Heureka Marketplace Kaufland Global Marketplace MALL Partner Memark ZalandoAllegro Alza Marketplace Amazon Cdiscount eMAG Marketplace Heureka Marketplace Kaufland Global Marketplace MALL Partner Memark Zalando
Vše, co potřebujete vědět o marketplaces, na jednom místě! Vše, co potřebujete vědět o marketplaces, na jednom místě! Vše, co potřebujete vědět o marketplaces, na jednom místě!
Platforma pro prodejce o vývoji a novinkách v marketplaces.Platforma pro prodejce o vývoji a novinkách v marketplaces.Platforma pro prodejce o vývoji a novinkách v marketplaces.
Back to top Arrow