Personalizace

Personalizace v e-commerce znamená přizpůsobení nákupního zážitku jednotlivým zákazníkům na základě jejich preferencí, chování a demografických údajů. Zahrnuje využití dat a technologií k poskytování relevantního a přizpůsobeného obsahu, doporučení produktů, nabídek a zpráv každému zákazníkovi. Cílem personalizace je vytvořit poutavější a cílenější nákupní zážitek, který zvýší spokojenost a loajalitu zákazníků a v konečném důsledku podpoří prodej.

Chcete vědět, co se děje s marketplaces?

Přihlašte se k odběru našeho newsletteru.

mailchimp

Přihlášením souhlasíte se zásadami ochrany osobních údajů. Odhlásit se z newsletteru nebo změnit nastavení můžete kdykoliv.

Allegro Alza Marketplace Amazon Cdiscount eMAG Marketplace Heureka Marketplace Kaufland Global Marketplace MALL Partner Memark ZalandoAllegro Alza Marketplace Amazon Cdiscount eMAG Marketplace Heureka Marketplace Kaufland Global Marketplace MALL Partner Memark ZalandoAllegro Alza Marketplace Amazon Cdiscount eMAG Marketplace Heureka Marketplace Kaufland Global Marketplace MALL Partner Memark Zalando
Vše, co potřebujete vědět o marketplaces, na jednom místě! Vše, co potřebujete vědět o marketplaces, na jednom místě! Vše, co potřebujete vědět o marketplaces, na jednom místě!
Platforma pro prodejce o vývoji a novinkách v marketplaces.Platforma pro prodejce o vývoji a novinkách v marketplaces.Platforma pro prodejce o vývoji a novinkách v marketplaces.
Back to top Arrow