Multichannel

Multichannel označuje obchodní strategii, kdy společnost prodává své produkty nebo služby prostřednictvím více distribučních kanálů, a to jak online, tak offline. Zahrnuje využití různých platforem, jako jsou kamenné prodejny, webové stránky e-shopů, marketplaces, sociální média, mobilní aplikace a další, k oslovení zákazníků a navázání kontaktu.

Cílem vícekanálové strategie je poskytnout zákazníkům bezproblémovou a konzistentní zkušenost napříč různými kanály a umožnit jim, aby si sami vybrali preferovaný způsob interakce a nákupu.

Chcete vědět, co se děje s marketplaces?

Přihlašte se k odběru našeho newsletteru.

mailchimp

Přihlášením souhlasíte se zásadami ochrany osobních údajů. Odhlásit se z newsletteru nebo změnit nastavení můžete kdykoliv.

Allegro Alza Marketplace Amazon Cdiscount eMAG Marketplace Heureka Marketplace Kaufland Global Marketplace MALL Partner Memark ZalandoAllegro Alza Marketplace Amazon Cdiscount eMAG Marketplace Heureka Marketplace Kaufland Global Marketplace MALL Partner Memark ZalandoAllegro Alza Marketplace Amazon Cdiscount eMAG Marketplace Heureka Marketplace Kaufland Global Marketplace MALL Partner Memark Zalando
Vše, co potřebujete vědět o marketplaces, na jednom místě! Vše, co potřebujete vědět o marketplaces, na jednom místě! Vše, co potřebujete vědět o marketplaces, na jednom místě!
Platforma pro prodejce o vývoji a novinkách v marketplaces.Platforma pro prodejce o vývoji a novinkách v marketplaces.Platforma pro prodejce o vývoji a novinkách v marketplaces.
Back to top Arrow