Delivery delay neboli zpoždění dodávky je termín, který se obvykle používá ve fázi doručování.
Označuje situaci, kdy si například objednáte jídlo přes Wolt nebo Dáme jídlo a systém vám ukáže předpokládaný čas doručení objednávky 30 minut. Pak vám ale po 30 minutách přijde zpráva, že kurýr má zpoždění. Nebo v reálném čase vidíte, že se kurýr nepohybuje na mapě, a je tak již zřejmé, že původní čas dodání nestihne. V takovém okamžiku vám může systém vyhodit informaci o zpoždění dodávky.
Ve světě marketplace se však tento pojem opět používá různě. V administraci MALL Partner marketplace například rovnou označuje dobu doručení produktu ke koncovému zákazníkovi (vyjma svátků a víkendů).
Tento termín se často využívá například u produktů, které nemáte skladem (třeba když jsou na objednání od dodavatele) a přesto je prodáváte. Jako prodejce víte, že vám zboží od dodavatele dorazí za 3 dny od vzniku objednávky, a proto ve své administraci u produktu nastavíte delivery delay na hodnotu 3. Tím se k předpokládané době doručení automaticky přičte tato hodnota a koncový zákazník pochopí, že k němu dané zboží dorazí později, než produkty, které máte skladem.
Vše o marketplace
© 2022 - 2023 vseomarketplace.cz