Delivery delay neboli zpoždění dodávky je termín, který se obvykle používá ve fázi doručování. Označuje situaci, kdy si například zákazník objedná jídlo přes Wolt nebo Dáme jídlo a systém mu ukáže předpokládaný čas doručení objednávky 30 minut. Pak mu ale po 30 minutách přijde zpráva, že kurýr má zpoždění. V takovém okamžiku mu může systém dát informaci o zpoždění dodávky.
Tento termín se často využívá například u produktů, které nemá prodejce skladem (třeba když jsou na objednání od dodavatele) a přesto je prodává. Když prodejce ví, že mu zboží od dodavatele dorazí za 3 dny od vzniku objednávky, tak ve své administraci u produktu nastaví delivery delay na hodnotu 3. Tím se k předpokládané době doručení automaticky přičte tato hodnota a koncový zákazník pochopí, že k němu dané zboží dorazí později.
Přihlašte se k odběru našeho newsletteru.
Přihlášením souhlasíte se zásadami ochrany osobních údajů. Odhlásit se z newsletteru nebo změnit nastavení můžete kdykoliv.
© 2022 - 2024 vseomarketplace.cz