Delivery delay

Delivery delay neboli zpoždění dodávky je termín, který se obvykle používá ve fázi doručování. Označuje situaci, kdy si například zákazník objedná jídlo přes Wolt nebo Dáme jídlo a systém mu ukáže předpokládaný čas doručení objednávky 30 minut. Pak mu ale po 30 minutách přijde zpráva, že kurýr má zpoždění. V takovém okamžiku mu může systém dát informaci o zpoždění dodávky.

Tento termín se často využívá například u produktů, které nemá prodejce skladem (třeba když jsou na objednání od dodavatele) a přesto je prodává. Když prodejce ví, že mu zboží od dodavatele dorazí za 3 dny od vzniku objednávky, tak ve své administraci u produktu nastaví delivery delay na hodnotu 3. Tím se k předpokládané době doručení automaticky přičte tato hodnota a koncový zákazník pochopí, že k němu dané zboží dorazí později.

Chcete vědět, co se děje s marketplaces?

Přihlašte se k odběru našeho newsletteru.

mailchimp

Přihlášením souhlasíte se zásadami ochrany osobních údajů. Odhlásit se z newsletteru nebo změnit nastavení můžete kdykoliv.

Allegro Alza Marketplace Amazon Cdiscount eMAG Marketplace Heureka Marketplace Kaufland Global Marketplace MALL Partner Memark ZalandoAllegro Alza Marketplace Amazon Cdiscount eMAG Marketplace Heureka Marketplace Kaufland Global Marketplace MALL Partner Memark ZalandoAllegro Alza Marketplace Amazon Cdiscount eMAG Marketplace Heureka Marketplace Kaufland Global Marketplace MALL Partner Memark Zalando
Vše, co potřebujete vědět o marketplaces, na jednom místě! Vše, co potřebujete vědět o marketplaces, na jednom místě! Vše, co potřebujete vědět o marketplaces, na jednom místě!
Platforma pro prodejce o vývoji a novinkách v marketplaces.Platforma pro prodejce o vývoji a novinkách v marketplaces.Platforma pro prodejce o vývoji a novinkách v marketplaces.
Back to top Arrow