Delivery delay

Delivery delay neboli zpoždění dodávky je termín, který se obvykle používá ve fázi doručování.

Označuje situaci, kdy si například objednáte jídlo přes Wolt nebo Dáme jídlo a systém vám ukáže předpokládaný čas doručení objednávky 30 minut. Pak vám ale po 30 minutách přijde zpráva, že kurýr má zpoždění. Nebo v reálném čase vidíte, že se kurýr nepohybuje na mapě, a je tak již zřejmé, že původní čas dodání nestihne. V takovém okamžiku vám může systém vyhodit informaci o zpoždění dodávky.

Ve světě marketplace se však tento pojem opět používá různě. V administraci MALL Partner marketplace například rovnou označuje dobu doručení produktu ke koncovému zákazníkovi (vyjma svátků a víkendů).

Tento termín se často využívá například u produktů, které nemáte skladem (třeba když jsou na objednání od dodavatele) a přesto je prodáváte. Jako prodejce víte, že vám zboží od dodavatele dorazí za 3 dny od vzniku objednávky, a proto ve své administraci u produktu nastavíte delivery delay na hodnotu 3. Tím se k předpokládané době doručení automaticky přičte tato hodnota a koncový zákazník pochopí, že k němu dané zboží dorazí později, než produkty, které máte skladem.

Allegro Alza Marketplace Amazon Cdiscount eMAG Marketplace Heureka Marketplace Kaufland Global Marketplace MALL Partner Memark ZalandoAllegro Alza Marketplace Amazon Cdiscount eMAG Marketplace Heureka Marketplace Kaufland Global Marketplace MALL Partner Memark ZalandoAllegro Alza Marketplace Amazon Cdiscount eMAG Marketplace Heureka Marketplace Kaufland Global Marketplace MALL Partner Memark Zalando
Vše, co potřebujete vědět o marketplaces, na jednom místě! Vše, co potřebujete vědět o marketplaces, na jednom místě! Vše, co potřebujete vědět o marketplaces, na jednom místě!
Platforma pro prodejce o vývoji a novinkách v marketplaces.Platforma pro prodejce o vývoji a novinkách v marketplaces.Platforma pro prodejce o vývoji a novinkách v marketplaces.