Close time

Close time neboli čas uzavření označuje časový údaj, se kterým se jistě dennodenně setkáváte. Víte třeba, že váš oblíbený obchod zavírá přes týden v devět hodin večer a o víkendu už v šest. Co si ale pod tímto pojmem představit ve světě marketplaces?

Close time se používá pro stanovení nejzazšího času dne, kdy ještě zvládáte zpracovat objednávku a předat zboží dopravci. Proto je důležité mít close time nastavený správně v závislosti na čase předávky u všech dopravců, které využíváte k přepravě zásilek.

Někteří dopravci k vám například můžou jezdit pro zásilky v devět hodin ráno. Tím pádem by váš close time s ohledem na rychlost vaší expedice neměl být nastavený na pozdější čas než 8:30. U jiného dopravce zase můžete mít naopak nastavený close time na 16:00, protože kurýr jezdí pro svoz zásilek až v 16:30.

Správné nastavení času pro uzavření objednávky je velmi důležité pro koncového zákazníka a jeho spokojenost s rychlostí doručeného zboží. Pokud totiž zákazník provede objednávku po vámi nastaveném čase, automaticky se mu k obvyklé době doručení připočítá jeden den. Systém ho o tom hned informuje a zákazník tak ví, kdy může s doručením zboží počítat.

Allegro Alza Marketplace Amazon Cdiscount eMAG Marketplace Heureka Marketplace Kaufland Global Marketplace MALL Partner Memark ZalandoAllegro Alza Marketplace Amazon Cdiscount eMAG Marketplace Heureka Marketplace Kaufland Global Marketplace MALL Partner Memark ZalandoAllegro Alza Marketplace Amazon Cdiscount eMAG Marketplace Heureka Marketplace Kaufland Global Marketplace MALL Partner Memark Zalando
Vše, co potřebujete vědět o marketplaces, na jednom místě! Vše, co potřebujete vědět o marketplaces, na jednom místě! Vše, co potřebujete vědět o marketplaces, na jednom místě!
Platforma pro prodejce o vývoji a novinkách v marketplaces.Platforma pro prodejce o vývoji a novinkách v marketplaces.Platforma pro prodejce o vývoji a novinkách v marketplaces.